English
Free delivery on all orders above 650 EGP in Cairo & Alexandria

Your Bag

0 items
Your bag is empty.
Image

أفضل درجات روج كيكو بالأسعار

بتعتبر المكياجات من أهم الحاجات اللي بتساعد المرأة على التعبير عن نفسها وجمالها. ومن بين المنتجات اللي ليها شهرة واسعة في عالم المكياج هي الروجات. ومن بين البراندات المعروفة والمحبوبة في المجال ده هي ماركة  كيكو ميلانو. بتتميز منتجات كيكو ميلانو بجودتها العالية وتشكيلتها الواسعة من الألوان والدرجات. تعالو نتعرف على أفضل درجات روج من كيكو ميلانو بأسعارها.

أفضل درجات روج كيكو بالأسعار 

ساتن رابي ريد ١٠٦

بيتميز روج ساتن رابي ريد ١٠٦ بلونه الغني والدرجة الواضحة، وهو بيدوم لأكثر من ١٢ ساعة على الشفاه. العبوة بتيجي بتصميم بيحتوي على جزئين بخطوتين مهمين. الخطوة الأولى بتتعلق بالدرجة الأساسية لروج الشفاه، والخطوة الثانية بتحتوي على ملمع شفاف بيعزز اللون وبيدي جاذبية على المظهر. ممكن مزجه بسهولة على الشفاه، ويجف بسرعة من غير أن يتسبب في جفافها أو تشققها، ده كمان بيسبها ناعمة وأنثوية مع درجة روج خيالية. تقدري تختاري درجتك المفضلة وتجربة روج كيكو.

السعر: ٦٠٠ جنية


ناتشورال روز ١٠٣

بيتمتع روج ناتشورال روز ١٠٣ بلون غني ودرجة مفضلة عند الكل، كمان بيدوم لأكثر من ١٢ ساعة على الشفاه. الدرجة دي بتتناسب مع كل الأذواق ودرجات البشرة وده اللي خلاها ليها شهرة كبيرة أوي.

السعر: ٦٠٠ جنية

ننصحك بقراءة: أفضل روج سائل ثابت في الوقت الحالي

سبايسي روز ١١٠

بيتميز روج سبايسي روز ١١٠ بلون جرئ وصيفي أكتر، وبيدوم لأكثر من ١٢ ساعة على الشفاه. اللون ده بيدي جاذبية مختلفة عشان اللون واضح أكتر.

السعر: ٦٠٠ جنية


ساتن جريب ١٢٣

على عكس سبايسي روز، ساتن جريب درجة غامقة وشتوية أكتر وبيدوم لأكثر من ١٢ ساعة على الشفاه.

السعر: ٦٠٠ جنية


لو بتدوري على أفضل درجات روج بجودة عالية وأسعار مناسبة، فمنتجات كيكو ميلانو هي الخيار المثالي. تتميز منتجات كيكو بتشكيلة واسعة من الدرجات والألوان اللي تناسب جميع الأذواق. بفضل تركيبتها المتميزة، تدوم درجات روج كيكو لفترة طويلة على الشفاه دون أن تجفها أو تتسبب في تشققها. كمان بتسيب الشفاه ناعمة وجذابة بدرجات روج خيالية.

اقرئي ايضاً: أفضل البدائل المصرية لمنتجات المقاطعة


استمتعي بالمظهر الرائع واللون الغني مع درجات روج كيكو ميلانو. اختاري الدرجة اللي تفضلينها وجربيها دلوقتي عشان تحصلي على شفاه جميلة ومتألقة.


تقدري كمان تزوري موقعنا سورس بيوتي عشان تحصلي على كل المنتجات اللي تحتاجيها للعناية بالبشرة، الشعر، والجسم! ادخلي دلوقتي على الموقع واطلبي كل اللي تحتاجيه.