English
Free delivery on all orders above 650 EGP in Cairo & Alexandria

Your Bag

0 items
Your bag is empty.
Image

أفضل روج سائل ثابت في السوق المصري

Bisou Soft Matte Lip Cream

كلنا بنقضي وقت كبير من الشوبيينج بتاعنا ندور على روج يفضل ثابت معانا اليوم كله ومنضطرش كل شوية نحط منه ويخلص. ومن أهم المنتجات اللي لازم تكون مع أي بنت هي روج ثابت، وعشان كده في المقالة دي هنعرض أفضل ثلاثة براندات بيعملوا روج ثابت عشان تستمتعي بمظهر جذاب دايماً.

أفضل روج سائل ثابت

الـ كو

براند الـ كو بتقدم أفضل جودة في المكياج لأنها مصممة منتجاتها بعناية فائقة وكمان بتراعي دايماً اراء وأذواق المستهلكين. بتقدم الـ كو درجات روج جميلة تتناسب مع كل الأذواق وكمان ثابتة جداً وده بيخليها مناسبة في كل الأوقات.
لو بتدوري على روج سائل ثابت يدي لمسة جميلة فريدة على شفايفك، فمنتجات الـ كو تستحق التجربة.

ننصحك بقراءة: أفضل مرطب بالصبار في الوقت الحالي


كيكو ميلانو

طبعاً منتجات كيكو غنية عن التعريف، من أفضل الروجات السائلة الثابتة! لو كنتي بتحبي اللوكات الجريئة والناعمة في نفس الوقت فروجات كيكو هي الأنسب ليكي. كيكو معروفة بجودتها العالية وتشكليتها المتنوعة اللي أكيد هتلاقي درجة تناسبك وتحبيها.
بفضل المجموعة المتنوعة من الدرجات ديه، تقدري بسهولة الحصول على المظهر اللي تحبيه والمطلوب. اختياركِ لمستحضرات كيكو ميلانو هتمنحك إطلالة ساحرة ومميزة.


شيجلام

بتقدم شيجلام مجموعة Matte Allure 'Feel Real' روج سائل ميني، واللي بتعتبر مثالية للسفر والتنقل. لو بتدوري على روج سائل ثابت يكون معاكي طول الوقت ويخليكي دايماً جاهزة في أي وقت، فمجموعة Matte Allure 'Feel Real' هي اختيارك المثالي. بيتميز الروج بتركيبة مات مش لامعة وخفيفة على الشفاه، كمان أن درجته القوية والثابتة هتضمن ليكي إطلالة جذابة وواضحة. من ضمن مكونات الروج ده هي خلاصة زيت عباد الشمس، وده هيساعدك تحصلي على ترطيب ناعم للشفاه، وده هيمنحك مظهر لامع وجريئ من غير أن يسبب جفاف أو تشقق للشفاه.

ننصحك بقراءة: أفضل كريم ترطيب للجسم في مصر

جربي أي روج من المنتجات دي وهنوعدك بمظهر جذاب، لو عايزة تحصلي على أي من المنتجات دي تقدري تدخلي على موقعنا سورس بيوتي وتشتري اللي أنتي عايزاه. 

كمان الموقع بيقدملك منتجات كتير للعنايج بالشعر، البشرة والجسم وهتلاقي كل اللمنتجات والبراندات اللي أنتي بتحبيها.